mandag 2. mai 2011

Besøk og noko attåt

I dag får eg besøk av mine hærlige tanteungar, som blei to år på torsdag. Derfor tenkte eg å lage noko me kan kose oss med, og vil derfor lage ein frisk sommardessert. Oppskrifta er henta fra Nathalie sin blogg, og den finn du her. Nå som det virkelig he blitt vår kan det passe bra med ein frisk og lett dessert. Maria og Linea er veldig glad i å bake, og vi helst vere med! Derfor får eg nok litt assistanse på kjøkkenet i dag :)


Eit bilde av Maria og Linea i bakemodus før jol ;)

3 kommentarer:

  1. Herregud, så skjønne da, i kokkeutstyr og greier :) Tenker du har kost deg med de i dag :)

    SvarSlett
  2. Hei Ellen! Takk før koseleg melding! Du er hjerteleg velkommen på besøk på Nesmark i sommar, me kjem til å vere der frå morgo til kveld, både store og små! Tenker de kosa dykken med "sommardessert", at dei to tullene kosar seg med baking er iallefall ikkje vanskelegt å sjå! Mamma Hilde er jau kjempe heldig som har to "medhjelperar" på kjøkknet! ;-) Ellers vil eg ynskje deg god helg og lykke til på eksamenane til veka! Klem...

    SvarSlett
  3. Miriam: Ja, det er to flotte vesen :)
    Monica: Takk for det. Blir ei spennande og hektisk tid, men sommareferien er farlig nær :)

    SvarSlett